• Latviešu valoda
  • Русский
  • English
  • Eesti
  • Deutsch

Aizvadīts Gulbenes novada tūrisma seminārs

Gulbenes novada pašvaldības aģentūra “Gulbenes tūrisma un kultūrvēsturiskā mantojuma centrs” pirms jaunās tūrisma sezonas tradicionāli aicina kopā novada tūrisma uzņēmējus un entuziastus, lai atskatītos uz paveiktajiem darbiem un ieskicētu jaunās sezonas aktualitātes un veicamos darbus.

Seminārā piedalījās kultūrvēsturiskā mantojuma objektu apsaimniekotāji, apskates saimniecību īpašnieki, aktīvās atpūtas pakalpojumu sniedzēji, naktsmītņu saimnieki, pašvaldības un biedrību pārstāvji, kopumā 40 dalībnieki.

Aģentūras direktore Simona Sniķe iepazīstināja ar aktualitātēm jaunajā tūrisma sezonā, pastāstīja par sadarbības iespējām un projektiem, ko plānots realizēt gan sadarbībā ar novada tūrisma uzņēmējiem, gan ar apkārtējo novadu pašvaldībām. Simona Sniķe uzsvēra, ka staprnovadu sadarbība ir būtiska, lai daudzveidotu tūrisma piedāvājumu tūristiem un rastu jaunas iespējas realizēties Gulbenes novada tūrisma uzņēmējiem, pakalpojuma sniedzējiem, amatniekiem un mājražotājiem. Dalībniekiem bija iespēja gūt informāciju par aktuālajiem projektiem, kuros startē Gulbenes novada pašvaldība, par biedrības “Sateka” projektu aktivitātēm tūrisma jomā un iespējām gūt atbalstu tūrisma nozarē strādājošajiem. Ilga Maļina no Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras sniedza informāciju par starptautiskās konkurētspējas veicināšanu.

Ar interesantiem stāstiem par pielāgoties spējīgu tūrismu, dažādiem risinājumiem, paradumu maiņām ar klātesošajiem dalījās pilsētvides un tūrisma praktiķis, pētnieks un kritiķis, žurnālists, mediju personība Mārtiņš Eņģelis. Visvairāk uzrunāja tieši M.Eņģeļa analizētie “B varianti”, kas atspoguļoja dažādas krīzes situācijas un to veiksmīgu vai ne tik veiksmīgu pārvarēšanu. Krīzes situācijās būtiski ir rast iespēju realizēt pozitīvo ziņu stratēģiju, kas nozīmē koncentrēšanos uz sasniegumiem un labajiem piemēriem. Ne mazāk būtiska ir savstarpējā komunikācija gadījumos, kad notiek ievērojamas izmaiņas kādā no konkrētiem uzņēmumiem, objektiem, vietām, jo tas neizbēgami ietekmē arī apkārtējos tuvākā un plašākā mērogā. Savukārt aģentūras “WRONG Digital” sociālo mediju direktors Vilhelms Meisters, analizējot veiksmīgus un mazāk veiksmīgus piemērus, ikvienu iedrošināja mērķtiecīgai un aktīvai darbībai sociālajos medijos. Paturpinot semināra dalībnieku komentārus pēc Mārtiņa Eņģela prezentācijas, arī viņš uzsvēra savstarpējas draudzēšanās nozīmi gan vietējā, gan starpnovadu līmenī, lai stiprinātu tūrisma nozari kopumā.

Paldies ikvienam, kas piedalījās šīgada tūrisma seminārā! Lai izdodas realizēt visas ieceres jaunajā tūrisma sezonā! Aicinām aizpildīt īsu anketu par seminārā dzirdēto: ANKETA

Semināra ieraksts pieejams ŠEIT!

Ar semināra prezentācijām var iepazīties šeit:

PA “Gulbenes tūrisma un kultūrvēsturiskā mantojuma centrs” aktualitātes 2022.gadā

Biedrības “SATEKA”projektu un aktivitāšu aktualitātes Gulbenes novadā 

Projektu aktualitātes Gulbenes novadā

LIAA Starptautiskās konkurētspējas veicināšana (tūrisms)

Pielāgoties spējīgs tūrisms priekos un bēdās

Sociālo mediju lietojums tūrisma nozarē 

 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *